Julångest

Köttbullar, prinskorvar, julskinka, rökt lax, gravad lax, löjrom, räkor, ägghalvor, oxfilé, janssons frestelse, revbesspjäll, kokt potatis, ungsbakad potatis, potatis sallad, daddelsallad, klassisk sallad, rödbetssallad, fruktsallad, risgrynsgröt, knäck , kola, aladin asken, pepparkakor, lussebullar, julmust, glögg - listan bara fortsätter och fortsätter.  Vår familj är verkligen höjdare på att proppa julbordet fullt med olika otäckheter.

Just nu känner jag mig sjuk, och jag hoppas nästan att jag ska hinna insjukna innan julen så att jag kan ligga hemma och missa det långa oändliga bordet med olika saker som de proppar på en. Och orkar man inte så är man självklart sjuk igen.. Jisses det spelar verkligen ingen roll om man är frisk eller inte, man kommer tydligen aldrig att slippa ifrån den här ständiga påtreyckningen när de gäller mat. Idag var jag inte enns i närheten av att vara hungrig trotts det var jag tvungen att äta min caesar sallad från mcdonalds, sågott som doppad i fett. jag kunde lika gärna tagit ett paket smör på en gång och tryckt i mig det. Nej gud vilken ångest jag får ibland. Speciellt nu när jag vet att det har bara är början..

Jaja , vad ska man göra åt saken om inte träna riktigt stenhårt liksom. Blä jag e för lat för tillfället, jag vill börja på kickboxningen nu med det samma. Men de får jag inte förenns jag fyllt 15. Blää  några månader kvar sen  blir det stenhård träning.. Och jag får min efterlängtade moppe, Jey! och sen går jag ut nian och kommer äntligen slippa fucking kumla anstalt. Jisses va skönt! Skit skola.

Känner att jag ska lira lite guitar hero nu istället. Åh mamma tjatar över allt mellan himmel och jord just nu jag lyssnar inte lika mycket som jag borde, mest om gymnasiet... Hon vill att jag ska gå Estet. Bläääää aldrig,
Estet, media och naturvetenskap  Never ever. nä , nu ska jag spela och klara lite låtar. tjuhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0