Farsta + Mellandagsrea = Välspenderade Pengar

Kom för ett litet tag sen hem från farsta centrum, Shoppat järnet.. Blev ett ex antal påsar med ett ex antal plagg. Härligt värre alltså. Åtta påsar vart det, Jiii jag är super nöjd.. Eller ett par jeans jag köpte var förstora, men det är bara att hasa ner dom på rumpan och vips blev det ett par snygga baggy jeans. Bella skulle ha följt med mig men hon är helt omöjlig att få tag på ibland.. mobilen måstw vara ur funktion eller så pratar hon 24/7 för linjen var blockad varje gång.  senast jag kom fram hemma hos henne var hon hos sin pojkvän och jag har hans nummer.. men jag vill inte jaga henne om flickan är upptagen :) Men om du läser det här gumms så ring mig om jag inte hinner få tag på dig först! Vi var på bio i måndags, det var väl ingen höjdar film, den var bara gullig egentligen.. Sitter här framför datan i min nya mega mysiga tröja från carlings och ett par nya mjukis byxor.. Om ett år eller så kommer jag behöva skaffa en till garderob till mina mjukis byxor.. I love them , kunde inte låta bli att köpa yttliggare ett par (a).. Aja , jag ska sticka nu.. Guitar hero bara ligger där och väntar på mig. 
Tjux  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0