Schtek vännen

Idag skulle jag å bella in till stan.. hon hade sagt att vi skulle in till stan just idag för redan nästan 2 veckor sen, och när jag frågade varför bytte hon samtalsämne..  typ för 2 dagar sen sa hon att jag skulle vara osminkad - ha 2 st 'fina' ombyten med mig, och att vi skulle åka klockan 3.. då va det ju något speciellt precis som jag misstänkt, igår var jag speciellt nyfiken och typ halft nervös, så slog tanken mig att det kanske var modelhouse som vi skulle till..
självklart - hade jag rätt :)
började skratta lite halft när jag upptäckte att det var sant, stog där utanför porten och läste vilken våning vi skulle till så snabbläste jag för att se vad bella vart så hemlighetsfull över..  Woho..
aja, vi blev först sminkade, hon frågade hur jag ville bli sminkad självklart ville jag ha det naturligt, tycker det är som finast då.. inte se ut som nån plastig docka.. :)
 aja sen fotades vi typ...  blev några riktigt fina foton faktiskt, älskar bilden på mig och bella.. Bella min sötnos :)
när vi var klara där drog vi till expresso house på stureplan och fikade.. riktigt mysigt, jag måsta ha världens bästa vän.. sen gick vi omkring lite i sture gallerian , köpte några grejjer och sen åkte vi till gullmarsplan där vi möte White chocolate... vi åkte vidare till tyresö centrum så satt vi där typ ett tag, men sen orkade jag inte längre.. vart as seg och trött hela dagen så jag drog hem, och ja.. här sitter jag nu, .. ska sova nu för jag är helt jävla slutkörd i huvvet, och kroppen med iof.. imorrn blire aik matchen. :) schiet kan inte sluta tänka på den där grabben.. min schtekare =)typ very mutch in love, <3

här är bilden jag älskar på mig å sötisen, :
Bilden på mig och bella 



aja , time to sleep..
sov så gott  schtek schverige, pusspuss vet att ni älskar mig, alla älskar natta.<3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0