ont ont oooooont

Jo jag glömde stretcha efter träningen igår - aoutch.. Jo visst brukar jag få träningsvärk efter vissa träningar, men har man inte kunnat träna på nästan ett halvår.. Då gör det fan ont, det roliga är att jag inte kände något under början av dagen, var i skolan hoppade omkring och flummade som vanlig - åkte hem... men sen upptäckte jag att de inte va så jävla skönt att sträcka på benet, efter det har hela kroppen vart helt stel och det är ren och skär smärta o.O
Häärligt ^^ de värsta är att det brukar vara värst andra dagen, woho! jag har skåp på översta våningen, ska fan be om nycklar till hissen, lite handikapp ligger det ändå över det hela, haha.
"lycka till"

vart på grymt bra humör igår och idag, igår var helt hysteriskt rolig, speciellt på träningen med älskade fellie, fy fan va kul vi hade! Badade med kläderna på efter en varm och schvettig träning, Skönt som satan! sen blev det lite jobbigt att åka hem med blöta grejer men sånt e livet vafan!
Fick då också reda på att min bästavän bella dumpat sin pojkvän, Bra gjort gumman! du är bäst bäst bäst,
idag har det däremot inte hänt något speciellt, jaghade bara kul helt enkelt.. meeen som vanligt när det börjar bli kväll och det kommer till maten och allt blir man lite nerstämd.. åt på donken idag med bellut dessutom... blä på tjockis mat.. men men.
ätit otroligt mycket, jag gör alltid så. hatar mig själv för det, jag låter bli att äta i nästan en vecka, möjligtvis ett bröd... sen äter jag lite, börjar äta mer och mer för att jag inte vill bli sjuk igen... och så äter jag jätte mkt för att jag får sån ångest och tycker att jag är så hemsk att jag förtjänar att bli tjock.. men sen slår det mig att jag blivit tjock igen blä kolla på mig, äckligt. så nu kan jag inte äta på ett tag igen, men de fixar sig..
aja time to sleep... drömma ännu fler hemska drömmar.
igår drömde jag om peter, fyfan. han tog med mig bort upp i ett typ.. träd tror jag det var... så pratade jag med honom om allt, varför och hur och när och aa allt möjligt.. jag grät floooooder,, Sen sa han att han var tvungen att gå,, jag skrek och bad honom att stanna, jag visste att det var en dröm, så jag bad hnm komma tillbaka i nästa dröm han lovade att göra det.
aldrig drömt något verkligare någonsin, och ändå visste jag att det var en dröm..
när jag vaknade var min kudde genom våt för att tårarna var äkta och jag låg och huttrade i minst en timme tills jag grät mig till sömns igen.

nu är det dags att sova, får se om peter håller sitt löfte, isånna fall kommer det nog att bli en natt fylld av tårar igen. usch livet är inte så bra just nu.. men det fixar sig nog, annars pallar jag inte så mkt länge till..
aja , puss vet att ni älskar mig. <3

Kommentarer
Postat av: Steffie

Jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig. Men varför du äter så där mycket är för att du inte äter resten av dagarna... Det går att äta lite, men sunt...

Du skadar verkligen din kropp på det viset. Även om jag vet att det är själen som är det som är jobbigast.

Kan du inte äta åtminstone 1 gång om dagen? Jag vill inte förlora dig, min ängel.

2007-11-04 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0