Oh oh

De här har vart en lååång dag .. verkligen, skulle kunna dela upp den på en hel vecka känns det som, men kul har jag haft!
somnade klockan 7-8 ungefär.. blev väckt av ett cp halv 10 sen låg jag å vände på mig försökte somna om, lyckades en liten stund efter ungefär en timme, men då ringde sebz och väckte mig istället, Men men, sånt e livet ^^
drog in till stan träffa richard, gjorde av med 100kr på ingenting, grymt onödigt men men -.-
tjockisen käka på donken medan jag satt å glodde på , fick så tråkit att jag sköt lite med sugröret, när jag bestämde mig för att spruta sprite på tjockisen blev det kaos tyvärr, tjockisen fick ryck och smällde ner sin läsk på golvet. skyllde på mig, men jag var självklart oskyldig.
sen mötte vi grabbarna och schtek bellut, <3
Drog till skillz där marcus väntade så körde vi laser force för andra gången den här veckan, Det är kul men ack så svettigt... :P
drog till 08 efter de,lallade omkring där en hel del, jag blev jävligt lack på alla grabbar som sprang omkring och drog i en åt olika håll typ i 6 timmar så nu har jag en jävla träningsvärk i benen eftersom vi gick omkring överallt helatiden, blä blä.
Efter att jag lackat på några fjortisar som stog ivägen kom jag på att det kanske var dags att rycka upp mig lite, jag blev liksom lack så fort jag såg nån med blonderat hår.. eller fjortisrand, jag brukar inte bry mig om sånna, tycker att det är deras problem om dem vill skämma ut sig. men idag lackade jag som fan på alla som tror dem är nått, USCH PÅ FJORTISAR.
men som sagt, jag bryr mig inte så mkt egentligen.. är juh bara pinsamma anyway.
drog å köpte redbull för att pigga upp mig själv en anning eftersom jag märkte att jag gjorde andra ireterrade med.
men när vi kom tillbaka och jag var jätte pigg ville alla dra,.. så typiskt,
men jag å en grabb stannade kvar ett tag iaf, lyssnade på lite dj:s så drog vi hem när det var slut.
Usch usch, nu hare blivit lite knas med några polare... inge bra alltså... 
men men. klockan är snart fem och folk börjar snart gå upp för att jobba, så det är dags att sova känns det som..  ännu en lång dag framför oss imorrn ,´! 

Jag älskar mina vänner, <3 
pusspuss, vet att ni älskar mig med. spec du min ängel bella, ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0