Obeskrivligt.

Det tar över allt, lämnar inte plats för andra känslor.. inte kärlek iallafall. det gör så sjukt ont jag vill verkligen men jag kan inte, det finns inte plats .
 
Jag orkar inte tvinga i mig för andras skull, men jag vill inte förlora allt igen. inte igen,
men jag tror jag kommer göra det om jag fortsätter så här, vem orkar i slutändan? ingen gör det.
1 eller 2 vänner håller alltid ut ett tag. men aldrig hela vägen, det orkar man inte, tyvärr är det bara så hur mycket man än vill man orkar inte...
finns nog inte så många som förstår vad jag svamlar om nu, men det är samma sak som det alltid vart.
Mat, spegelbilden, vågen...
Allt handlar om det. är man med vänner så ser dom bättre ut än dig, dom är normala och dom är så pass fina att dom kan äta. är man ensam är det spegelbilden och den där känslan som tar över.
 
"det är ju bara att äta "
om det ändå vore så lätt. då skulle vi väl göra det? om det bara va att äta, strunta i det.  Ja det går att ignorera, men man lider man lider som fan. och jag vill inte lida, jag vill inte.

nu ska jag dra in till stan med bella och jennifer,
Cash-Cash-bellut, du är bästaste bellutan som finns.

puss på er, vet att ni älskar mig .

Kommentarer
Postat av: cashcashbellut

men oh nathalie jag håller till slutändan jag lovar, du kan lita på mej! du är världens finaste nathalie end of story.

2007-08-28 @ 07:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0