Gömt.

Att så mycket kan gå fel, det kan jag inte förstå. Okej, fine 2 -3 saker går åt pipan, thats life. men att allt som betyder nått ska gå sönder.. det är bara för orättvist.
Man ska inte ta livet för seriöst.. det är nått jag lärt mig utav det här, för det är ändå bara en grym lek.
vem som har nöje av att leka den, Det är nått jag undrar.. för det är då inte jag...

läste en dikt igår kväll  om lycka, glädje och kärlek..
den var verkligen hur vacker som hellst och jag beundrar killen som skrev den otroligt mycket,
samtidigt som jag läste dikten virrvlade en storm av känslor upp inom mig,
dels för att jag mindes hur det kändes att känna lycka genom att bara vara nära den man älskar,
också för att jag saknade det, men mest för att jag visste att det kommer dröja länge tills jag får känna ren lycka igen. det gör så ont,
Precis som han beskrev så är lycka och glädje inte samma sak. inte för mig i varje fall,
glädje är nått som får en att känna sig glad för stunden, lycka är en mycket starkare känsla som värmer inombords,
Just känner jag mig iskall och tom. jag känner inget sömn behov, mat är inget för mig, och att träffa vänner och dra på den där masken som så många bär det känns bara meningslöst.

men snart måste masken på, det är dags att träffa släkten där alla låtsas att det är bra. sen ska jag sova hos min starkaste solstråle steffie.

puss vet att ni älskar mig . <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte pinsamt att skriva om att du måste bära en "mask" att du inte kan vara dig själv?
stackars dina "kompisar" som du inte kna vara dig själv med.

2007-08-07 @ 13:59:17
Postat av: Nathalie

Så kan man ju tolka det förstås, men tycker du att det är bättre om jag är med dem och gråter istället?
Jag låter ju bli att vara med dem för att inte dra ner deras humör med -.-

2007-08-08 @ 02:13:42
URL: http://beingmee.blogg.se/
Postat av: .-

lite små töntigt att vara anonym btw, stå för vad du säger.

2007-08-08 @ 02:15:12
Postat av: cashcashbella

du som skriver att de e pinsamt ge ut ditt nummer så kan du o jag ta oss ett litet snack
btw palla va anonym jävla yoghurt

2007-08-09 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0