Glimtar av ljus

Idag har faktiskt vart en bra dag, bortsätt från det hemska sättet jag vaknade på. Det har gått allt för många dagar som jag vaknat på detta sätt nu så jag känner att jag måste upplysa er morgon-pigga människor om att - Jag hatar folk som ringer och väcker en . jag kan ju typ aldrig sova, så när jag blir väckt av min hemska ringsignal blir jag inte så där jätte glad speciellt eftersom jag så gott som aldrig kan somna om.  så att , är det inte viktigt Ring inte förenns klockan 12 på lov och helger för allt i världen..!

ja men idag har alltså annars vart en ganska bra dag,
vaknade - åt frukost - duschade, - drog på bikinin - solade några timmar ( woho man ser bikini rand xD ) - duschade igen, - Drpg hem till kricke, - gick ut på en av våra livslånga promenader ( 2 timmar ) - drog till strand och träffade Bästaste bellut med flera, - sen drog jag hem efter några timmar , kom hem en timma försent utan att mamma lacka... Ganska chill dag iaf, :)
Vet nått som kunde gjort den bättre dock , men de håller jag nog för mig själv tills vidare.

Boss får mig alltid att le å skratta älskar min bästus, <3


puss på er sötnosar, vet att ni älskar mig - bättre tider kommer förhoppningsvis snart<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0