Fuck pain

Begravning imorrn för peter, Usch. det börjar kännas verkligt nu, jag har inte kännt det tidigare.. det har mest känts som att han bara sover i sumpan eller har åkt till göteborg. klart han kommer tillbaka, eller?
nej han kommer inte göra det, De gör så jävla ont. för jag gillade verkligen peter han var bra för familjen verkligen jätte bra.. varför det blev som det blev börjar jag förstå nu, men det är inget som jag behöver skriva här.

Bara att glömma mascaran imorgon alltså. ajja... efter begravningen ska jag dra med mig lillebror så ska vi hem till pappa och träffa vår lillasyster cassandra.. hon är en liten ängel, precis fyllt 3 månader ungefär har jag för mig ^^ söt liten tös.
jag börjar faktiskt sakna pappa rejällt nu. Jag känner att han ändrats, och dessutom brukar han aldrig vara sur eller elak inom den närmsta månaden när han vart utan oss, speciellt nu när det snart gått ett år sen vi senast träffats.. det har väl gått ca 10 - 11 månader nu..  Saknar min pappa... Peter och pappa var väldigt lika varandra på många punkter.. så när pappa försvann kom peter och fyllde upp ett litet tom rum tror jag, pappa är när han är på sitt bästa humör som en liten pojke som fått sin efterlängtade action man med laser svärd, ögonen lyser och han utstrålar lycka.! men sen brukar det vara de gånger jag inte ens vill hälsa på honom i fruktan av att jag ska säga eller göra något fel.


Äsch, dags att sova fortfarande inte bestämt vilken av de svarta klänningarna jag ska ta på mig imorgon, men det visar sig...
pusspuss ta hand om er , vet att ni älskar mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0