-.-

Buääh,  bellutanboss ska vara borta i 4 dar, blä blä blä.. tillbaka på söndag. så jag får väl sitta hemma hela helgen eftersom jag så klantigt nog tappade mobilen på bussen. VARFÖR?!
 sånt händer juh bara mig,  jag gjorde det 2 gånger dessutom, först så tappade jag den på bussen på väg till solna men såg det som tur va -.-, sen måste jag ha tappat den på vägen hem på 873an eftersom jag andvände den för att gå på bussen med betal sms ... :/  efter det va den bara borta. usch jag hatar det här, jag har inga nummer , ingen kan ringa mig.. och... blää hela social livet borta xD  att en sak som en mobil kan betyda såå mycket.
jaja inget jag kan göra något åt, tyvärr så hade jag inga batterier kvar på den heller så jag kan inte ringa till den.
 just my luck...!

Det som är så jäävla komiskt är att jag typ i förrigår tänkte skriva ner alla nummer för att jag kände på mig att nått skulle hända, men jag var för trött för att hämta papper och penna.
FÖRBANNADE JÄVLA LATHET!
från och med nu ska jag göra allt sådant praktiskt.. jag ska skriva saker i en almenacka och planera dagarna, sen ska jag ska skaffa en adress bok där jag kan skriva ner alla nummer och namn som jag behöver ha och komma ihåg,
haha ofta jag klarar av det.. men ett steg i taget, börjar nog med adressboken... jävla skit -.-

aja , dags att sova nu. - meningslöst det med egentligen, inget jag behöver vara pigg till imorrn. kommer inte hitta på ett skit -.- buääh, jag måste bli ordentligare och komma ihåg att aldrig lägga ner saker i mjukisbyxornas fickor.

aja, ska hoppa in i duschen i varje fall.
pusspuss, vet att ni älskar mig <3


Kommentarer
Postat av: josse

skulle aldrig klara mej utan mobilen.
smart där att tappa den.
puss

2007-08-10 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0